LegendarnaHistoriaRP

Najlepsze RP na GMP


#1 2012-08-19 14:56:30

David

Moderator

Zarejestrowany: 2012-08-16
Posty: 11
Punktów :   

animacja do GMP

ELo z tej strony david mam proźbe ktoś by mogl podac mi animacje do gmp na to co tnie drzewo piła(ten pieniek jak tnie0pls

Offline

 

#2 2012-08-20 17:53:13

Aracz

Użytkownik

Zarejestrowany: 2012-08-19
Posty: 19
Punktów :   

Re: animacja do GMP

Lutnia S_IELAUTE_S0 T_IELAUTE_STAND_2_S0 T_IELAUTE_S0_2_STAND
Thief S_SNEAKL
Assasin S_1HSNEAKL
Lab S_LAB_S1
Martwy1 S_DEAD
Martwy2 S_DEADB
Pray2 S_INNOS_S1
Pray3 S_PAN_S1
Danceto T_DANCE_01
Młotek S_REPAIR_S1
Latanie S_HEASHOOT
Śpi T_STAND_2_SLEEPGROUND
Czyt S_BOOK_S1
Ręka T_IGETYOU
Wydobywa T_ORE_S0_2_S1
Tornado S_WHIRLWIND_VICTIM
Energy S_SUCKENERGY_VICTIM
Zmęczony T_TRFSHOOT_2_STAND
Ogień S_FIRE_VICTIM
Zieje_Ogniem T_FIRESPIT_S0_2_S1
Róg T_HORN_S0_2_S1
Palenie_Ziela_1 T_JOINT_STAND_2_S0
Palenie_Ziela_2 T_JOINT_RANDOM_1
Palenie_Ziela_3 T_JOINT_S0_2_STAND
Telekineza S_PYRSHOOT
Piec T_BSCOOL_S0_2_S1
Kuźnia T_BSFIRE_S0_2_S1
Osełka T_BSSHARP_S0_2_S1
Powitanie_maga T_GREETNOV
Módl_Śniący_1 T_IDOL_STAND_2_S0
Módl_Śniący_2 T_IDOL_S0_2_S1
Módl_Śniący_3 T_IDOL_S1_2_S0
Módl_Śniący_4 T_IDOL_S0_2_STAND

Może to nie piłowanie drewna ale ciekawych mam tu kilka animek A ja bym poprosił animkę wstawania ze spania i kilka takich społecznych. Z ruszaniem rękami i głową.

Ostatnio edytowany przez Aracz (2012-08-20 17:53:29)

Offline

 

#3 2012-08-20 18:52:05

 Tyson

Użytkownik

42729815
Call me!
Skąd: Podkarpacie
Zarejestrowany: 2012-08-18
Posty: 75
Punktów :   

Re: animacja do GMP

On chciał tylko 1 animke xD.

Tnąc drewno nie trzeba chyba animki.
Jest piła w kufrze kowala najemników.


NA
RA
X
P

Offline

 

#4 2012-08-20 21:35:15

David

Moderator

Zarejestrowany: 2012-08-16
Posty: 11
Punktów :   

Re: animacja do GMP

thx

Offline

 

#5 2012-08-22 13:03:59

Sokaris

Użytkownik

Zarejestrowany: 2012-08-21
Posty: 13
Punktów :   

Re: animacja do GMP

Yes T_YES
DontKnow T_DONTKNOW
No T_NO
Train T_1HSFREE
Sit S_SIT T_STAND_2_SIT T_SIT_2_STAND
Piss S_PEE T_STAND_2_PEE T_PEE_2_STAND
Guard1 S_HGUARD T_STAND_2_HGUARD T_HGUARD_2_STAND
Guard2 S_LGUARD T_STAND_2_LGUARD T_LGUARD_2_STAND
Search T_SEARCH
Wash S_WASH T_STAND_2_WASH T_WASH_2_STAND
Pray S_PRAY T_STAND_2_PRAY T_PRAY_2_STAND
Magic1 T_PRACTICEMAGIC3
Magic2 T_PRACTICEMAGIC4
Magic3 T_PRACTICEMAGIC2
Magic4 T_PRACTICEMAGIC
Dance T_DANCE_05 T_DANCE_04 T_DANCE_03
WatchFight S_WATCHFIGHT T_STAND_2_WATCHFIGHT T_WATCHFIGHT_2_STAND
Ohno T_WATCHFIGHT_OHNO
Cello S_CELLO_S0 T_CELLO_STAND_2_S0 T_CELLO_S0_2_STAND
Drumscheit S_DRUMSCHEIT_S0 T_DRUMSCHEIT_STAND_2_S0 T_DRUMSCHEIT_S0_2_STAND
Dudel S_DUDEL_S0 T_DUDEL_STAND_2_S0 T_DUDEL_S0_2_STAND
Harfe S_HARFE_S0 T_HARFE_STAND_2_S0 T_HARFE_S0_2_STAND
Ielaute S_IELAUTE_S0 T_IELAUTE_STAND_2_S0 T_IELAUTE_S0_2_STAND
Drums S_PAUKE_S0 T_PAUKE_STAND_2_S0 T_PAUKE_S0_2_STAND
Plunder T_PLUNDER
Kick T_BORINGKICK
Getyou T_IGETYOU
Finish T_1HSFINISH
Inspect T_1HSINSPECT
Wipe T_POTION_RANDOM_2
by_Issues
Drop_1 T_IDROP_2_STAND
Forget_it_1 T_FORGETIT
Pick_up_1 T_IGET_2_STAND
Pray_1 T_IDOL_STAND_2_S0
Pray_2 T_IDOL_S0_2_S1
Pray_3 T_IDOL_S1_2_S0
Pray_4 T_IDOL_S0_2_STAND
Roast_1 T_PAN_STAND_2_S0
Roast_2 T_PAN_S0_2_S1
Roast_3 T_PAN_S1_2_S0
Bucket_1 T_BSCOOL_STAND_2_S0
Bucket_2 T_BSCOOL_S0_2_S1
Bucket_3 T_BSCOOL_S0_2_STAND
Meat_1 T_MEAT_STAND_2_S0
Meat_2 T_MEAT_RANDOM_1
Meat_3 T_MEAT_S0_2_STAND
Fire_breathing_1 T_FIRESPIT_STAND_2_S0
Fire_breathing_2 T_FIRESPIT_S0_2_STAND
Fire_breathing_3 T_FIRESPIT_S0_2_S1
Fire_breathing_4 T_FIRESPIT_S1_2_S2
Fire_breathing_5 T_FIRESPIT_S2_2_S3
Fire_breathing_6 T_FIRESPIT_S3_2_S4
Fire_breathing_7 T_FIRESPIT_S4_2_STAND
Beg_1 T_WOUNDED_2_DEAD
BegB_1 T_WOUNDEDB_2_DEADB
Focus_1 T_SDW_STAND_2_S0
Focus_2 T_SDW_S0_2_S1
Focus_3 T_SDW_S0_2_STAND
Horn_1 T_HORN_S0_2_S1
Horn_2 T_HORN_S1_2_STAND
Innos_1 T_STAND_2_PRAY
Innos_2 T_PRAY_RANDOM
Innos_3 T_PRAY_2_STAND
Inspect_1 T_1HSINSPECT
Yes_1 T_YES
ComeOverHere_1 T_COMEOVERHERE
IGetYou_1 T_IGETYOU
Oven_1 T_BSFIRE_STAND_2_S0
Oven_2 T_BSFIRE_S0_2_S1
Oven_3 T_BSFIRE_S0_2_STAND
Victim_1 T_STAND_2_GREENTENTACLEA_VICTIM
Victim_2 T_STAND_2_FEAR_VICTIM2
Victim_3 T_STAND_2_SWARM_VICTIM
Victim_4 T_STAND_2_INFLATE_VICTIM
Victim_5 T_STAND_2_SUCKENERGY_VICTIM
Victim_6 T_STAND_2_WHIRLWIND_VICTIM
Victim_7 S_FIRE_VICTIM
Victim_8 T_STAND_2_LIGHTNING_VICTIM
Pee_1 T_STAND_2_PEE
Pee_2 T_PEE_2_STAND
Plunder_1 T_PLUNDER
Switch_1 T_GRAVE_STAND_2_S0
Switch_2 T_GRAVE_S0_2_S1
Ham_1 T_FOODHUGE_STAND_2_S0
Ham_2 T_FOODHUGE_RANDOM_1
Ham_3 T_FOODHUGE_S0_2_STAND
Sleep_1 T_STAND_2_SLEEPGROUND
Sleep_2 T_SLEEPGROUND_2_STAND
Grindstone_1 T_BSSHARP_STAND_2_S0
Grindstone_2 T_BSSHARP_S0_2_S1
Grindstone_3 T_BSSHARP_S0_2_STAND
Scroll_1 T_MAP_STAND_2_S0
Scroll_2 T_MAP_S0_2_STAND
Prospect_1 T_ORE_STAND_2_S0
Prospect_2 T_ORE_S0_2_S1
Prospect_3 T_ORE_S0_2_STAND
Sit_1 T_STAND_2_SIT
Sit_2 T_SIT_2_STAND
Stamper_1 T_HERB_S0_2_S1
Stampfer_2 T_HERB_S1_2_S0
Standing_1 R_LEGSHAKE
Standing_2 R_SCRATCHSHOULDER
Standing_3 R_SCRATCHEGG
Standing_4 R_SCRATCHHEAD
Standing_5 R_SCRATCHRSHOULDER
Smoke_1 T_JOINT_STAND_2_S0
Smoke_2 T_JOINT_RANDOM_1
Smoke_3 T_JOINT_S0_2_STAND
Rice_1 T_RICE_STAND_2_S0
Rice_2 T_RICE_RANDOM_1
Rice_3 T_RICE_RANDOM_2
Rice_4 T_RICE_S0_2_STAND
Dance_1 T_DANCE_01
Dance_2 T_DANCE_02
Dance_3 T_DANCE_03
Dance_4 T_DANCE_04
Dance_5 T_DANCE_05
Dance_6 T_DANCE_06
Dance_7 T_DANCE_07
Dance_8 T_DANCE_08
Dance_9 T_DANCE_09
Trade_1 T_TRADEITEM
Train_1 T_1HSFREE
Potion_1 T_POTIONFAST_STAND_2_S0
Potion_2 T_POTIONFAST_S0_2_STAND
Drink_1 T_POTION_STAND_2_S0
Drink_2 T_POTION_RANDOM_1
Drink_3 T_POTION_RANDOM_2
Drink_4 T_POTION_RANDOM_3
Drink_5 T_POTION_S0_2_STAND
Kick_1 T_BORINGKICK
Finish_1 T_1HSFinish
Dead_1 T_DEAD
DeadB_1 T_DEADB
Search_1 T_SEARCH
Hurt_1 T_STAND_2_WOUNDED
Hurt_2 T_WOUNDED_2_STAND
HurtB_1 T_STAND_2_WOUNDEDB
HurtB_2 T_WOUNDEDB_2_STAND
GetLost_1 T_GETLOST
GetLost_2 T_GETLOST2
GuardH_1 T_STAND_2_HGUARD
GuardH_2 T_HGUARD_GREET
GuardH_3 T_HGUARD_NOENTRY
GuardH_4 T_HGUARD_COMEIN
GuardH_5 T_HGUARD_LOOKAROUND
GuardH_5 T_HGUARD_2_STAND
GuardL_1 T_STAND_2_LGUARD
GuardL_2 T_LGUARD_GREET
GuardL_3 T_LGUARD_NOENTRY
GuardL_4 T_LGUARD_COMEIN
GuardL_5 T_LGUARD_SCRATCH
GuardL_6 T_LGUARD_STRETCH
GuardL_7 T_LGUARD_CHANGELEG
GuardL_8 T_LGUARD_ALLRIGHT
Wash_1 T_STAND_2_WASH
Wash_2 T_WASH_2_STAND


Ktoś mnie przebije?

A te przetłumaczone

Zapomnij _1 T_FORGETIT
Jablko T_FOOD_STAND_2_S0
Jablko2 T_FOOD_RANDOM_1
Jablko3 T_FOOD_RANDOM_2
Jablko4 T_FOOD_S0_2_STAND
Kowalstwo1 T_BSANVIL_STAND_2_S0
Kowalstwo2 T_BSANVIL_S0_2_S1
Kowalstwo3 T_BSANVIL_S0_2_STAND
Arena T_STAND_2_WATCHFIGHT
Arena2 T_WATCHFIGHT_YEAH
Arena3 T_WATCHFIGHT_OHNO
Arena4 T_WATCHFIGHT_2_STAND
Podnies1 T_IGET_2_STAND
Modlitwa T_IDOL_STAND_2_S0
Modlitwa2 T_IDOL_S0_2_S1
Modlitwa3 T_IDOL_S1_2_S0
Modlitwa4 T_IDOL_S0_2_STAND
Pieczen T_PAN_STAND_2_S0
Pieczen2 T_PAN_S0_2_S1
Pieczen3 T_PAN_S1_2_S0
Wiadro T_BSCOOL_STAND_2_S0
Wiadro2 T_BSCOOL_S0_2_S1
Wiadro3 T_BSCOOL_S0_2_STAND
Mieso T_MEAT_STAND_2_S0
Mieso2 T_MEAT_RANDOM_1
Mieso3 T_MEAT_S0_2_STAND
Efekt T_FIRESPIT_STAND_2_S0
Efekt2 T_FIRESPIT_S0_2_STAND
Efekt3 T_FIRESPIT_S0_2_S1
Efekt4 T_FIRESPIT_S1_2_S2
Efekt5 T_FIRESPIT_S2_2_S3
Efekt6 T_FIRESPIT_S3_2_S4
Efekt7 T_FIRESPIT_S4_2_STAND
Lezenie1 T_WOUNDED_2_DEAD
Lezenie2 T_WOUNDEDB_2_DEADB
Kamien T_SDW_STAND_2_S0
Kamien2 T_SDW_S0_2_S1
Kamien3 T_SDW_S0_2_STAND
Powitanie1 T_GREETGRD
Powitanie2 T_GREETNOV
Powitanie3 T_GREETLEFT
Powitanie4 T_GREETRIGHT
Powitanie5 T_GREETCOOL
Naprawa T_REPAIR_STAND_2_S0
Naprawa2 T_REPAIR_S0_2_S1
Naprawa3 T_REPAIR_RANDOM_1
Naprawa4 T_REPAIR_S0_2_STAND
Rog1 T_HORN_S0_2_S1
Rog2 T_HORN_S1_2_STAND
Innos_1 T_STAND_2_PRAY
Innos_2 T_PRAY_RANDOM
Innos_3 T_PRAY_2_STAND
Sprawdzanie T_1HSINSPECT
Tak T_YES
Wracaj1 T_COMEOVERHERE
zabijecie1 T_IGETYOU
Nie T_NO
Nie2 T_FORGETIT
Magia1 T_PRACTICEMAGIC
Magia2 T_PRACTICEMAGIC2
Magia3 T_PRACTICEMAGIC3
Magia4 T_PRACTICEMAGIC4
Pieczenie T_BSFIRE_STAND_2_S0
Pieczenie2 T_BSFIRE_S0_2_S1
Pieczenie3 T_BSFIRE_S0_2_STAND
Moc1 T_STAND_2_GREENTENTACLEA_VICTIM
Moc2 T_STAND_2_FEAR_VICTIM2
Moc3 T_STAND_2_SWARM_VICTIM
Moc4 T_STAND_2_INFLATE_VICTIM
Moc5 T_STAND_2_SUCKENERGY_VICTIM
Moc6 T_STAND_2_WHIRLWIND_VICTIM
Moc7 S_FIRE_VICTIM
Moc8 T_STAND_2_LIGHTNING_VICTIM
Sikanie1 T_STAND_2_PEE
Sikanie2 T_PEE_2_STAND
Zebranie1 T_PLUNDER
Przelacznik1 T_GRAVE_STAND_2_S0
Przelacznik2 T_GRAVE_S0_2_S1
Szynka1 T_FOODHUGE_STAND_2_S0
Szynka2 T_FOODHUGE_RANDOM_1
Szynka3 T_FOODHUGE_S0_2_STAND
Spanie1 T_STAND_2_SLEEPGROUND
Spanie2 T_SLEEPGROUND_2_STAND
Skradanie1 S_SNEAKL
Skradanie2 S_1HSNEAKL
Skradanie3 S_2HSNEAKL
Skradanie4 S_MAGSNEAKL
Skradanie5 S_BOWSNEAKL
Skradanie6 S_CBOWSNEAKL
Wydobycie1 T_BSSHARP_STAND_2_S0
Wydobycie2 T_BSSHARP_S0_2_S1
Wydobycie3 T_BSSHARP_S0_2_STAND
Mapa1 T_MAP_STAND_2_S0
Mapa2 T_MAP_S0_2_STAND
Prospekcja1 T_ORE_STAND_2_S0
Prospekcja2 T_ORE_S0_2_S1
Prospekcja3 T_ORE_S0_2_STAND
Siedzenie1 T_STAND_2_SIT
Siedzenie2 T_SIT_2_STAND
Ziolo1 T_HERB_S0_2_S1
Ziolo2 T_HERB_S1_2_S0
Stanie1 R_LEGSHAKE
Stanie2 R_SCRATCHSHOULDER
Stanie3 R_SCRATCHEGG
Stanie4 R_SCRATCHHEAD
Stanie5 R_SCRATCHRSHOULDER
Palenie1 T_JOINT_STAND_2_S0
Palenie2 T_JOINT_RANDOM_1
Palenie3 T_JOINT_S0_2_STAND
Ryz1 T_RICE_STAND_2_S0
Ryz2 T_RICE_RANDOM_1
Ryz3 T_RICE_RANDOM_2
Ryz4 T_RICE_S0_2_STAND
Taniec1 T_DANCE_01
Taniec2 T_DANCE_02
Taniec3 T_DANCE_03
Taniec4 T_DANCE_04
Taniec5 T_DANCE_05
Taniec6 T_DANCE_06
Taniec7 T_DANCE_07
Taniec8 T_DANCE_08
Taniec9 T_DANCE_09
Wyrzucanie1 T_TRADEITEM
Trening1 T_1HSFREE
Mikstura1 T_POTIONFAST_STAND_2_S0
Mikstura2 T_POTIONFAST_S0_2_STAND
Picie1 T_POTION_STAND_2_S0
Picie2 T_POTION_RANDOM_1
Picie3 T_POTION_RANDOM_2
Picie4 T_POTION_RANDOM_3
Picie5 T_POTION_S0_2_STAND
Kopniecie1 T_BORINGKICK
Dobicie1 T_1HSFinish
Smierc1 T_DEAD
Smierc2 T_DEADB
Rozejrzenie1 T_SEARCH
Zranienie T_STAND_2_WOUNDED
Zranienie2 T_WOUNDED_2_STAND
Zranienie3 T_STAND_2_WOUNDEDB
Zranienie4 T_WOUNDEDB_2_STAND
Odejdz1 T_GETLOST
Odejdz2 T_GETLOST2
Stanie_1 T_STAND_2_HGUARD
Stanie_2 T_HGUARD_GREET
Stanie_3 T_HGUARD_NOENTRY
Stanie_4 T_HGUARD_COMEIN
Stanie_5 T_HGUARD_LOOKAROUND
Stanie_5 T_HGUARD_2_STAND
StanieL_1 T_STAND_2_LGUARD
StanieL_2 T_LGUARD_GREET
StanieL_3 T_LGUARD_NOENTRY
StanieL_4 T_LGUARD_COMEIN
StanieL_5 T_LGUARD_SCRATCH
StanieL_6 T_LGUARD_STRETCH
StanieL_7 T_LGUARD_CHANGELEG
StanieL_8 T_LGUARD_ALLRIGHT
Mycie1 T_STAND_2_WASH
Mycie2 T_WASH_2_STAND

Animacje potworów

Alligator -Aligator
Blattcrawler -Polny Pełzacz
Bloodhound  -Krwawy ogar
Giant_DesertRat -Wielki Szczur
Gobbo_Warrior -Goblini Wojownik
Icewolf -Lodowy Wilk
Keiler -Dzik
Undead_Mud -Nieumarły Błotniak
OrcBiter -Kąsacz
Razor - Brzytwiak
Shadowbeast_Addon_Fire -Ognisty Demon
StonePuma -Puma
SwampDrone - Bagienny Truteń
SwampGolem -Bagienny Golem
Swamprat -Szczur Bagienny
SwampZombie -Bagienny zombie
Swarm_Detector -Latający Rój
Bloodfly -Krwiopijca
YBloodfly -Młody Krwiopijca
Demon -Demon
DemonLord -Książe Demonów
DragonSnapper -Smoczy Zębacz
FireWaran -Ognisty Jaszczur
Giant_Bug -Polna Bestia
YGiant_Bug -Wielka Bestia Polna
Giant_Rat -Wielkie Szczur
YGiant_Rat -Młody Wielki Szczur
Gobbo_Black -Czarny Goblin
Gobbo_Green -Goblin
YGobbo_Green -Słaby Goblin
Gobbo_Skeleton -Szkielet Goblin
Harpie -Harpia
Meatbug -Chrząszcz
Minecrawler -Pełzacz
MinecrawlerWarrior -Pełzacz Wojownik
Molerat -Kretoszczur
Scavenger_Demon -Demoniszczny Scierwojad
Shadowbeast_Skeleton -Cieniostwór Szkielet
Skeleton -Szkielet
Lesser_Skeleton -Pomniejszy Szkielet
Skeleton_Lord -Wojownik Cienia
SkeletonMage -Mag Szkielet
Snapper -Zębacz
Swampshark -Wąż Błotny
Troll_DI -Troll Jaskiniowy
Troll_Black -Czarny Troll
Waran -Jaszczur
Warg -Warg
BlackWolf -Czarny Wilk
Wisp -Ognik
YWolf -Młody Wilk
Zombie_Addon_Bloodwyn -Ożywiony Bloodwyn
ZS_Pal_ZOMBIE -Zombie Paladyn

P.S nie każdemu działąją

Animacje orka


Taniec_1 T_DANCE
Taniec_2 T_DANCE_RANDOM_1
Wrzask T_WARN
Siadanie T_STAND_2_GUARDSLEEP
Wstawanie T_GUARDSLEEP_2_STAND
Horn_1 T_HORN_S0_2_S1
Horn_2 T_HORN_S1_2_STAND
Dead_1 T_DEAD
DeadB_1 T_DEADB

Narazie tyle xD

Ostatnio edytowany przez Sokaris (2012-08-22 13:07:14)


Słuchajcie słuchajcie mieszkańcy khorinis na rozkaz wielmożnego Lorda Andre,ogłasza się co następuję
,lord Andre,który podstępnie zamordował lorda Andre,został osądzony w imię Lorda Andre,egzekucją zajmie się wielmożny Lord Andre

Offline

 

#6 2012-08-22 13:06:06

 Tyson

Użytkownik

42729815
Call me!
Skąd: Podkarpacie
Zarejestrowany: 2012-08-18
Posty: 75
Punktów :   

Re: animacja do GMP

Ta .. wkleje to 2x


NA
RA
X
P

Offline

 

#7 2012-08-22 13:07:41

Sokaris

Użytkownik

Zarejestrowany: 2012-08-21
Posty: 13
Punktów :   

Re: animacja do GMP

xDe patrz teraz


Słuchajcie słuchajcie mieszkańcy khorinis na rozkaz wielmożnego Lorda Andre,ogłasza się co następuję
,lord Andre,który podstępnie zamordował lorda Andre,został osądzony w imię Lorda Andre,egzekucją zajmie się wielmożny Lord Andre

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.placek.pun.pl www.bewu.pun.pl www.maratonkrzeszowice.pun.pl www.tempofdeath.pun.pl www.naruto-playbyforum.pun.pl