LegendarnaHistoriaRP

Najlepsze RP na GMP

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Moda

#1 2012-08-20 11:42:53

Fendorath

Nowy użytkownik

Zarejestrowany: 2012-08-19
Posty: 9
Punktów :   

[Pomysł] Teleporty i f2

Witam tak dzis sobie patrze na tych bandytow i widze ze jak ktos nowy wejdzie tepaja sie do gospody i ich ogluszaja odrazu, nie mają szans na ucieczkę z 5 metrów kogoś ogłuszaja. (Saygon i Piast).
I myśle tak aby usunąc teleporty (Sam nawet nie moge ich uzywac bo nie mam tyle many) Zasypac te teleporty na ziemne Miast- Gospoda-Ruiny . I Jeśli by się dało usunąc F2 tak aby jak ktoś się ukrywa to naprawdę się ukrywa a nie jak ktoś kogoś szuka  to pod f2 podglada gdzie on jest.


Co o tym myślicie ?

Offline

 

#2 2012-08-20 11:46:35

 Saygon

Nowy użytkownik

15829489
Zarejestrowany: 2012-08-20
Posty: 4
Punktów :   

Re: [Pomysł] Teleporty i f2

Myślę, że usunąć f2 to dobry pomysł jedynie jeśli da się coś takiego zrobić fajnie by było żeby mów widać ludzi ze swojej frakcji. A co do teleportów to mi bez różnicy (mówiłem już, że w okolicach karczmy nie będę łapał niewolników).

Offline

 

#3 2012-08-20 11:56:46

 Tyson

Użytkownik

42729815
Call me!
Skąd: Podkarpacie
Zarejestrowany: 2012-08-18
Posty: 75
Punktów :   

Re: [Pomysł] Teleporty i f2

Nie? Dziś co robiłeś?

(Mapke F2 należy wyłączyć )


NA
RA
X
P

Offline

 

#4 2012-08-20 12:11:16

KevinSTGPL

Administrator

44152115
Call me!
Zarejestrowany: 2012-08-16
Posty: 156
Punktów :   

Re: [Pomysł] Teleporty i f2

jak będZIe więcej na tak zmienimy

Offline

 

#5 2012-08-20 12:29:05

 Piotrekonex

Użytkownik

Skąd: Zadupie
Zarejestrowany: 2012-08-19
Posty: 17
Punktów :   
WWW

Re: [Pomysł] Teleporty i f2

Jestem na tak, bo jeśli nowi będą szukać dowódców i zastępców to oczywiście w karczmie, a jak ciągle będzie F2 to oni bedą szli za nimi , i nikt nie będzie przychodził do gospody, ot co!

Offline

 

#6 2012-08-20 13:17:46

Aracz

Użytkownik

Zarejestrowany: 2012-08-19
Posty: 19
Punktów :   

Re: [Pomysł] Teleporty i f2

Jest jeden problem. Gdy bierzecie esc i empty to macie podgląd graczy. I tak was znajdą Pod gospodą jest zakaz walki więc po problemie. Teleporty powinny zostać, bo to zniechęci część graczy. Po nie każdemu chce się wszędzie biegać.

Offline

 

#7 2012-08-20 13:40:24

KevinSTGPL

Administrator

44152115
Call me!
Zarejestrowany: 2012-08-16
Posty: 156
Punktów :   

Re: [Pomysł] Teleporty i f2

Powiem tak, pod gospodą nie można rekrutować ,ogłuszać itp.
Gospoda to miejsce off-topic.
Dziękuje zamykam.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.7b2009.pun.pl www.rolnictwoap2007.pun.pl www.frags-fighter.pun.pl www.eurotranspoland.pun.pl www.bleachmaster.pun.pl