Najlepsze RP na GMP
Witam tak dzis sobie patrze na tych bandytow i widze ze jak ktos nowy wejdzie tepaja sie do gospody i ich ogluszaja odrazu, nie mają szans na ucieczkę z 5 metrów kogoś ogłuszaja. (Saygon i Piast).
I myśle tak aby usunąc teleporty (Sam nawet nie moge ich uzywac bo nie mam tyle many) Zasypac te teleporty na ziemne Miast- Gospoda-Ruiny . I Jeśli by się dało usunąc F2 tak aby jak ktoś się ukrywa to naprawdę się ukrywa a nie jak ktoś kogoś szuka to pod f2 podglada gdzie on jest.
Co o tym myślicie ?
Offline
Myślę, że usunąć f2 to dobry pomysł jedynie jeśli da się coś takiego zrobić fajnie by było żeby mów widać ludzi ze swojej frakcji. A co do teleportów to mi bez różnicy (mówiłem już, że w okolicach karczmy nie będę łapał niewolników).
Offline
Administrator
jak będZIe więcej na tak zmienimy
Offline
Użytkownik
Jestem na tak, bo jeśli nowi będą szukać dowódców i zastępców to oczywiście w karczmie, a jak ciągle będzie F2 to oni bedą szli za nimi , i nikt nie będzie przychodził do gospody, ot co!
Offline
Jest jeden problem. Gdy bierzecie esc i empty to macie podgląd graczy. I tak was znajdą Pod gospodą jest zakaz walki więc po problemie. Teleporty powinny zostać, bo to zniechęci część graczy. Po nie każdemu chce się wszędzie biegać.
Offline
Administrator
Powiem tak, pod gospodą nie można rekrutować ,ogłuszać itp.
Gospoda to miejsce off-topic.
Dziękuje zamykam.
Offline